torsdag 26 augusti 2010

Disktrasor

Här stickas det disktrasor i parti & minut :) En liten och kul stickning som kan lätt tas med och stickas lite varsomhelst. Är nu inne på min andra och snart är garnet slut! Hittade ett mönster hos Clara stickar. Snyggt blev det. Sen så tog jag en avvikande färg och gjorde en virkad kant runt. Klart! Måste nog köpa mera garn idag. Har använt ett garn som heter Ribboo av Hjertegarn, ett bambugarn. Nu är det bara att börja använda och se hur de funkar i real life!

5 kommentarer:

  1. Jätte fina, man borde kanske testa ;)

    SvaraRadera
  2. Det är bara att sätta igång! Har invigt den idag och den var jättebra!

    SvaraRadera
  3. Jättefina kanter
    Jag är inte klar med min.
    Nästa stickcafé kanske ...
    /Ann-Sofie

    SvaraRadera
  4. Ja visst blev det lite bra med att bryta av med en virkad kant med avvikande färg :)

    SvaraRadera
  5. jättefina trasor jag ska prova på att sticka en trasa.

    SvaraRadera