torsdag 27 februari 2014

Länge sedan!


Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade! Mycket har hänt sedan sist! Blivit farmor som är helt fantastiskt! En underbar lite kille! Börjat en ny kurs Stickning 2 på Västerbergs folkhögskola. Sen så har jag och mina stickkompisar planerat och nu genomfört ett sjukt stort arrangemang Stick2014! 

Så stickning och garnrelaterat för hela slanten, men inte så mycket egentlig stickning. Har faktiskt gjort klar min Clara kofta! Viffla har konstruerat mönstret! Stickat i Solkustens spinnverkstads garn! Kan klart rekommendera att sticka! Underbart! 



Nu har jag många projekt på attgöralistan! Men först ska jag göra klart min "läxa". Har provlappar att sticka som ska inspireras av mina moodboards stad/natur/etnicitet. 


Men min provlapp stolpficka är klar och just redovisat på nätet 😊 


Nu lunch och fortsatt sticktid! 

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jag har precis hittat hit till din blogg.
    Ser att du inte bloggat på ett tag men jag hoppas att du kommer igång igen. :)
    Jag är umeå tjej och om jag förstår det rätt är du också det?
    Vet du om några bra "stick event eller något annat roligt sticknings relaterat" häromkring?
    Vänlig hälsning
    Veronica

    SvaraRadera