tisdag 6 augusti 2013

Bloggfixar

Är på jobb i Oslo och håller på med lite bloggfix emmellanåt. Få se hur det blir när det är klart. Tycker att det ska vara ljust och inte så mkt lulllull! Vad tycker ni???

Annars så håller jag på och stickar som bara den bl.a. 

# min Lobelia som är strax klar! Bara knappslån och fästa trådar/knappar

# Uppifrån och ner tröja i egen design till min dotter. Mosstickning och fläta, i entrådigt ullgarn och Kidsilk mohair. Den kommer att bli fin

# Sjalen All about love, håller på med min andra för den första blev lite liten tyckte jag så nu har jag ökat på mönstret så den blir större

# Sommaruppgiften håller jag på med oxå, men det går trögt! Vi ska göra en sjal/halsduk i egen tappning från mönster som vi hållit på med under våren. Jag utgår ifrån en Wingspan med olika fina spetsmönster i uddarna.  Se hur det blir i slutändan. Har väl kommit halvvägs men det finns ju så mkt annat att börja på! 


En dålig bild på min All aboutlove 

1 kommentar:

  1. men vadnu all about love har jag helt missat, vad är den för någon sjal? Hoppas vi kan ses snart. kram

    SvaraRadera