lördag 5 januari 2013

Snart....

Ja nu börjar det närma sig jobb..... På måndag åker jag västerut till vårt grannland för en veckas jobb. Känns väl sådär men jag har haft en härlig ledig månad som har gått i stickningens tecken!

Har stickat klart min julstickning. En rak grovstickad cape från Yll och tyll. Nu ska den blockad och sys ihop.

Funderar just nu på vad som ska med i packningen i garnväg. Blir nog en ny sjalstickning, lite raggsockar och så ett par finsockar.

Åker mot Stockholm måndag 14:e men istället för hem till Umeå så styr jag kosan mot Västerbergs folkhögskola. Ska gå distansutb i stickning där under 2013. Underbart! Det är träff där under 2 dagar nu i januari. Så måste oxå packa ner lite saker som ska med dit också.

Ja det är inte synd om mej....jag får göra det som är kul mellan mina jobbresor till Norge.

Ha en fortsatt skön helg!

1 kommentar:

  1. Vad fin den blev. Kämpar på med min. Hoppas den blir lika bra. Hör av dig när du kommit hem så får vi träffas. Kram på dig.

    SvaraRadera